Dag ett-presentera dig.

Vet inte hur stor vits det är att presentera sig, eftersom jag tror att alla mina kära läsare känner mig ganska bra. Men äh, kanske ni lär er någonting nytt!

Matilda är mitt mellannamn och samtidigt också mitt tilltalsnamn. Mitt förnamn är egentligen Emilia. Min mamma brukar säga att jag från första stund såg ut som en Matilda, men att Emilia Matilda klingar bättre än Matilda Emilia. Så där har vi orsaken. Jag har nyss fyllt 20 år, men känner mig fortfarande som 17. Jag kommer från Ekenäs, men studerar till socionom i Vasa. Jag är lite av ett undantag i klassen, där alla kommer från Österbotten. Enligt mina vänner är jag en mycket snäll typ. Jag klipper konstigt och håller i pennan och besticken konstigt.  Jag älskar flygfält. Jag har världens finaste hund. Jag tycker inte om allt för stora förändringar. Jag trivs bäst i myskläder och enligt sambon spiller jag mycket. Jag i ett litet, litet nötskal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0