Dag fyra-vad jag åt idag

Det här är kanske inte det mest intressanta att läsa om, men here goes.
Till morgonmål åt jag en activiayoghurt (smak jordgubb) och två omega3-tabletter. På föreläsningen i skolan blev vi positivt överraskade, då vi fick glögg och pepparkakor. Så tre koppar glögg och två pepparkakor slank ner. Till lunch i skolan åt jag ett kycklinglår, en potatis och sallad (rivna morrötter, groddar och en vattenmelonskiva). Till middag lagade jag och sambon pizza, med maletkött, tomat och ananas. Vi fick dessutom min syster på middag, så det var ju extra gemytligt. Det var vad jag har mumsat på idag, men nog ska väl lite kvällsmål smaka ännu ikväll. Kanske en smörgås och en kopp te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0