Dag sex-min dag.

Min dag började klockan 08.00. Jag steg upp, drog mig till duschen och gjorde mig färdig för dagen. Efter det lagade jag morgonmål och kokade kaffe, för att sedan krypa tillbaka ner i sängen med min kaffekopp och Vasabladet. Jag läste tidningen tillsammans med min fina sambo.

Klockan 09.00 kom Rebecca efter mig och vi körde till skolan. Där sopade vi först undan en finskatent. Efter tenten åt vi lunch och sedan var det dags för ett informationstillfälle om vår kommande praktik. På eftermiddagen hade vi en föreläsning i kursen 'Förvaltning av äldreomsorg'. På pausen yrade jag och Rebecca, som vanligt. Vi har ännu inte lärt oss att hitta ordentligt i skolan, haha.

Efter skolan körde Rebecca hem mig. Jag kände för att vara duktig, så jag städade lite och for även och handla. Till middag lagade jag något mycket gott- nämligen kycklingfilé och sallad. Jag åt ensam, eftersom Chriso var på jobb. Senare på kvällen sprang jag till Peffan för lite cirkelträning. Och nu sitter jag här på Formansgatan hos Jannika och Svaije och ser på Top Model.

Vilket otroligt tråkigt inlägg detta blev, hoppsan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0