Rullgardin efterlyses.

Hur kan det vara så svårt att hitta en rullgardin som är 160 cm bred? Jag och Chriso skulle verkligen behöva en till vårt sovrum. Solen lyser alltid rakt in i ansiktet på en om mornarna, vilket kanske bara är positivt den här tiden på året men INTE på sommaren. Dessutom är vår nuvarande gardin väldigt mycket i vägen, i och med att vi har flyttat sängen mot fönstret. Vi är alltså i akut behöv av en rullgardin. Dock har vi sökt igenom HELA staden, utan resultat. Det finns bara 100, 120, 140 och 180s rullgardiner. Nu har det gått så långt att vi t.o.m. har börjat fundera på att köra till Tammerfors Ikea efter en. För där vet vi att det finns en passande!



Kommentarer
Postat av: Emilie

Vi hittar inte heller spjällgardiner i det måttet:( piss!

2010-11-08 @ 17:58:16
Postat av: kea.

matilda, vi kan ta från ikea åt er! ska dit på fredan! bara jag vet vilken jag ska söka fram åt er! :).

2010-11-10 @ 09:07:15
Postat av: matilda

Nemen Kea MENAR du det?! :D Ojoj vad bra! Skulle vara jättesnällt. Jag måste höra med min kära andra hälft vilken det var vi ville ha. Jag återkommer! :)

2010-11-10 @ 14:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0